Måndag och Tisdag.

 2010-10-06    00:54:35   av:.

Måndag var det igår och jag och min far gjorde en heldags skånetripp, åkte ner med två pållar och kom hem med en ny. Eller ny och ny, det var lilla Sibell som fick flytta hem till Lista.
De som fick flytta till Skåne var Mattias Constantine och min Perazzi, Perazzi ska iofs bara bo där nere i några veckor - över Breeders.
Jobbig dag iaf, att sitta i bilen i sådär många timmar är långt ifrån kul.. Men pappa och jag fick iaf tid att umgås och prata, något bra.

Veckan fortsatte som veckor alltid gör - måndag blev tisdag. Och denna tisdag hade vi besök av Eskilstuna Kuriren i stallet, de skrev ihop ett litet reportage och tog några bilder.. Hoppas det blev bra.

Den här veckan händer det ganska mycket hos oss, det ska bytas ut speglar och grejas med sprinklerna i taket mm.. Blir väl bra när det blir klart men det är svårt för mig att rida på dagarna eftersom det är massa människor som jobbar i ridhuset, så kvällarna kommer bli ganska sena. Idag var jag inte klar med ridningen förns kloockan 21. Menmen, det är väl sånt man får ta - bara tillfälligt iaf. :)

Ska faktiskt ta och sova lite nu, snart ska jag ju upp igen.



Lilla Sibell <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se