Roadtrip.

 2010-11-01    00:07:03   av:.

Var ju inte allhelgonaafton igår som jag skrev i förra inlägget, det är ju nästa helg.. men den barnsliga delen av mig bryr sig iaf mest om Halloween. :P Klädde dock inte ut mig under dagen - ja, inte värre än vanligt iaf.  

Idag har mamma, jag och min kusin varit i väg till Nyköping och kollat på några fina ponnyer hos Eva som ägde Kessy innan jag köpte honom. Riktigt mysigt med en liten roadtrip och det är alltid kul att titta på fina hästar! :)

Hästarna longerades bara idag, de har en tuff vecka framför sig så jag hade planerat in en lugn dag för dom - passade ju bra när vi var iväg på utflykt också.

Mycket som händer nu, uppdaterar listan från ett tidigare inlägg;
* 21/10 träning för Pia Fälth i Lista.
* 25-26/10 träningar för Mattias i Lista.
* 27/10 träning med Knytkalaset på Ericsberg.
* 3/11 träning för Pia Fälth i Lista. Ny!
* 5/11 träning för Liane i Lista.
* 6/11 tävling i Enköping. Ny!
* 7/11 tävling i Köping. Ny!
* 8-9/11 träningar för Mattias i Lista.




























Träning med stjärnan.

 sara

Hej! Är träningarna för Pia och Liane öppna för andra ryttare också?

Vh Sara

 2010-11-01    11:21:48
 Sanna

Sara; Hej! Pia brukar träna 4-5 andra ryttare förutom mig. Liane kommer för första gången till oss, men jag tror att hon endast vill träna ekipage som hon coachat under ett tag, hon vill inte ha så många lektioner på en och samma dag heller.. Denna gång blir det bara jag som tränar och jag tror att det blir så (eller jag plus nån mer) i framtiden oxå. :) /Sanna Nilsson

 2010-11-01    23:32:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se