Fullt hus.

 2010-10-20    00:18:32   av:.
Oj vilken dag, har hänt mycket på kort tid. Red dock bara Melvin, men det var mycket annat som fixades med under hela dagen.. timmarna bara flög iväg.

Melvin fick gå ett intensivt men ganska kort dressyrpass, han gick bra. Gjorde mycket serier och några helpiruetter som var riktigt fina! Mycket beröm till hästen idag!


Melvin och jag på EM 2009.

På kvällen blev det fullt hus i Lista, hembygdsföreningen kom på studiebesök och om jag ska vara ärlig så hade jag trott att detta var ca 10 personer men då var jag ju helt ute och cyklade. Helt plötsligt står 143 personer utanför mitt hem! Chockad ? - Ja, en aning kanske. Men med mycket trevliga och tålmodiga människor flöt allt på bra tycker jag. Hoppas att alla besökande var nöjda och att det blev som de tänkt sig trots våra dåliga förberedelser då vi inte visste hur stort detta besök skulle bli..
TILL ALLA UTLOVAR JAG EN STOR INVIGNING I VÅR!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se