Träning för världens bästa Mattias.

 2010-10-15    23:55:08   av:.

Idag var det träning för, enligt mig, världens bästa Mattias Jansson! Grymt som vanligt! Han är helt otroligt duktig!! Och något som gör det ännu bättre än vad det redan är, är just att jag känner honom lika bra som han känner mig - vilket är typ som en i familjen! Underbart.

Gick som ni förstår av min positiva inledning på detta inlägg mycket bra med tränandet!
Dutch var fantastisk! Red alla svåra grejer och det allt gick mer eller mindre perfekt! Mattias tyckte att vi aldrig gjort bättre bytesserier!
Mattias red Melvin, inte ofta jag får sitta bredvid och titta - men tror att det kan vara nyttigt att få se hur han löser de små problemen. Mattias red mest grunder på Melvin men avslutade med lite Int 1 övningar :)

Imorgon är det träning igen! Fabulous.


Jag och Dutch hemma i vårt ridhus!

 Linn

Hej! reportaget var fint, och du har en mycket fin häst i Dutch! Bästa lyckönskningar!

 2010-10-17    17:18:42
 Sanna

Linn; Hej. Tack så mycket!! :) /Sanna

 2010-10-17    23:14:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se