Tävling med småhästar.

 2010-10-02    19:38:11   av:.

igår hade jag tänkt att blogga men jag lovade min vän Rebecca att jag skulle sova innan 22 eftersom jag skulle upp redan vid 4.45 idag. Lyckades inte med detta - omöjligt uppdrag liksom.. Men jag försökte verkligen och fick därmed inte tid med bloggandet.

Idag var vi och tävlade, kan skriva mer imorgon (ont om tid nu) men tänkte sammanfatta det kort..
Perazzi var super spänd i första klassen - kom inte ens runt banan så jag utgick. Andra klassen var han nästan lika spänd, men fick honom iaf runt hela banan och igenom hela programmet - han var dock mest uppe i luften och flög. Fick iaf 60 % och jag är nöjd med att vi iaf kom igenom ett program.
Danny var väldigt duktig och fick drygt 68 % och var 2a.
Laget blev delad 1a. :)

Ha en bra lördags kväll!


Danny 2009.

 Linn

GRATTIS Sanna till en 2:a plats med Danny!

Var ute och skulle hälsa på dig idag men istället så skrämde vi Lisa ordentligt. Hon var inte beredd på att vi kom gående i stallgången när hon vägde hö. Du får hälsa och be så mycket om ursäkt.

Hälsade sedan på Benjamin och det söta fölet. Fast vi var inte så jätteintressanta eftersom de snabbt förstod att vi inte skulle ta in dem till stallet och all mat.

Kram Mats, Linn och Cornelia

 2010-10-03    18:22:51
 Sanna

Mats, Linn och Cornelia; Tack!!

Ja hon sa det, säkert ingen fara..

Hehe okej, hon är iaf inte så liten och söt längre.. /Sanna

 2010-10-03    23:16:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se