Roligt *3.

 2010-10-16    00:36:43   av:.
Några extra roliga saker har hänt de senaste dagarna som jag tänkte berätta lite kort om :)

Har fått en inbjudan att delta i ett nyskapat koncept som ska ha hästauktioner några gånger per år.
Får se hur allt kommer att bli och vara, vet inte riktigt hur det fungerar än.. Men på inbjudan stog tex. att konceptet är "förmedling av kvalitetshästar" och att "inbjudan att delta i detta koncept skickats till 25 professionella ryttare/tränare/utbildare". Jag tycker iaf att det är riktigt roligt och spännande att få vara med!!

Igår, torsdagen den 14/10, var det ett reportage om anläggningen och lilla mig i Eskilstuna Kuriren! Kul!
Jag och Melvin pryde tidningens första sida och även i mitten av tidningen var 1,5 sida fylld med fina bilder från vårat nya hem! Jag tycker faktiskt själv att det blev ganska bra! :) Håller ni som läst det med mig?

Avslutar detta "Roliga" inlägg med att länka till en rolig film där världens underbaraste Zita och Melvin har pusskalas! Haha
http://www.youtube.com/watch?v=sKYFOAgzgxc

Dagens citat;
"Ett skratt förlänger livet."
 Jenny Christensson

Jättefint reportage!! när får man komma och kika? Kommer du ha några evenemang på din fina anäggning? Ha det bra i kylan! :-)

 2010-10-16    11:19:49     URL: http://stallquecksta.blogspot.com
 Carina Strömbäck

Hej Sanna!

Jättefint reportage om dig i tidningen:)

Ska bli kul att följa dig i den här nya bloggen.

Ser fram emot lite träningsfilmer med Dutch:))

Kram

 2010-10-16    19:51:38
 Sanna

Jenny; Tack! Det blir stor invigning efter nyår! :) Kanske några, inte mycket planerat än dock.. :) Tack, desamma! /Sanna Nilsson

 2010-10-17    23:18:19
 Sanna

Carina; Hej! Tack så mycket :) Va roligt att du tycker det. Ska försöka fixa :P Kram /Sanna

 2010-10-17    23:25:15
 erika

super bra blogg! kan man se repotaget på internet? ist fall vart? :)

 2010-10-20    10:32:59
 Sanna

Erika; Tackar!! :D Ja tror att det går, har inte tittat på det på internet själv men har bekanta som gjort det.. tidningen finns på http://ekuriren.se/ :) /Sanna

 2010-10-20    22:41:43
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se