Pia torsdag, träningsvärk fredag.

 2010-10-22    23:23:00   av:.

Igår var det träning för Pia Fälth hos i Lista, mycket roligt!
Jag tränade två av mina pållar, Dutch och Danny.
De gick bra båda två, lite små trötta och lillen var ngt okoncentrerad ibland - men han är ju bara fyra så det får liksom vara då vissa dagar. :)


Dutch, jag och Pia.

Holländaren och jag.

Lilla Danny.


Idag hade vi alla träningsvärk, vi var trötta och orkade knappt röra på oss.. Danny var sömnigast, men han är minst så det kan man förstå.

Första snön kom idag förresten..
jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju....inte roligt, hurra.
Jag hann knappt acceptera att det var höst och nu är det plötsligt vinter, hemska tanke..

Ska sova lite. God Natt.

 Följer din blogg!

Jätte fina bilder!! Och jätte kul!! Ger en extra kick att se bra ridning!! :):)

 2010-10-23    22:52:03
 Sanna

Tack du som följer min blogg ;) /Sanna Nilsson

 2010-10-23    23:11:13
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se