Oktober Knytis.

 2010-10-27    23:52:31   av:.

Idag har jag och min fina Dutch varit iväg och tränat med Knytkalaset på Ericsberg. Och jag kan säga att jag åkte dit glad och kom därifrån lycklig! Var glad för att min stjärna gått så bra de två senaste dagarna för Mattias och var lycklig för att han gick ännu bättre idag!! Helt otroligt, bättre än någonsin förr - allt satt på plats och bara flöt på! Sjukt bra känsla! 

Red först igenom alla St george grejer och allt mer eller mindre klaffade på första försöket - hade ju alla grunder klara från igår. Red sen igenom hela programmet, vilket gick hur bra som helst!! Kunde inte gått bättre! Tror varken jag ridit Dutch bättre eller någonsin ridit ett program bättre i hela mitt liv!! Liane kommenterade att när det enda felet man kan hitta var ett lite för stort byte i en serie, då kan man skratta sig lycklig! Vilket jag typ gjorde!! Riktigt nöjd!

 
Holländaren och jag i måndags.

 Karolina

Hejsan!



Tar du emot praktikanter?



Jag är 16år från Eskilstuna. Hoppade nyligen av Strömsholms ridgymnasium, där jag gått sen augusti i år, pga att jag inte trivdes. Har nu kommit överens med syokonsulent Ola Nynäs på Rekarnegymnasiet att jag ska praktisera tills nästa höst då jag börjar om i gymnasiet.



Du får gärna svara via mail.



Mvh Karolina Carlevad

 2010-10-28    00:21:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se