Och träningarna fortsätter..

 2010-10-20    23:22:34   av:.

Onsdag idag igen, har inte mått så bra under dagen.. Lite huvudvärk och har mått illa till och från under, skumt. Kanske håller på att bli sjuk eller så har jag bara sovit för lite de senaste dagarna.. ? :/
Jaja, i vilket fall så red jag mina killar, bara lugnt eftersom de har tränat och ska träna mycket, den senaste och den kommande tiden. För träningarna fortsätter..

* 21/10 träning för Pia Fälth i Lista.
* 25-26/10 träningar för Mattias i Lista.
* 27/10 träning med Knytkalaset på Ericsberg.
* 5/11 träning för Liane i Lista.
* 8-9/11 träningar för Mattias i Lista.


såsom man tränar tävlar man.

Nu ska jag faktiskt sova, imorgon är det träning och jag vill då må bättre än idag !

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se