Mattias i Örebro dag två.

 2010-10-18    00:17:51   av:.

Igår var det träning för Mattias i Örebro igen, hade tänkte blogga om det igår men var så trött när jag kom hem så att efter jag matat pållar, hundar och mig själv så somnade jag i soffan.. :/ Helt slut faktiskt..

Det gick iaf mycket bra med Dutch, gjorde alla St George grejer med gott resultat. Hade dock lite problem med skritt piruetterna till att börja med, men efter några försökt blev dom riktigt bra i båda varven. Mattias tyckte även att jag skulle leta upp och åka på nån mer tävling innan den korta vintervilan.  Har faktiskt några som lockar!

Tränade även med Melvin och där red vi mest; rund, låg med drivning. Inte helt lätt med Melvin kan jag påpeka - fy sjutton va stark han är!! Men efter mycket om och men kändes han ganska fin.
Mattias kom med förslaget att han skulle ha Melvin hos sig ett tag när vi tar upp Perazzi, kanske inte är så dumt.. Blir nog ett byte om några veckor. :)

När jag kom hem från träningen med sån där lagom träningsvärk var det bara till att sadla lilla Danny, red lite lugn dressyr på honom och han var väldigt duktig! Tränade mycket skänkelvikningar och halter.


Dutch och jag hemma.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se