Lugn lördag.

 2010-10-23    21:26:16   av:.

Ovanlig dag. Alla andra dagar finns det hundra saker att göra som inte hinns med och jag är vanligtvis ganska trött, längtar tillbax till sängen framförallt på morgonen.
Men idag fans det inte så mycket att göra, bara en häst att rida - kommer liksom inte ihåg sist det var så.. De andra prinsarna fick vila, de har gått väldigt hårt och har varit trötta den senaste tiden - speciellt Danny. Så idag fanns det tid att bara sova om jag ville, men var ju tvungen att hjälpa Liza (hästskötaren) att ta ut Stoet och fölet som vi har hos oss.. Så klockan ringde vid kvart i 8, lite sovmorgon från vardagarna, men tanken var att jag efter att ha släppt ut dom i hagen skulle krypa ner i sängen igen.. Men konstigt nog så var jag pigg som en nötkärna efter den korta utevistelsen, kändes ju extremt onödigt att gå och lägga sig igen då. Ironi kallas det.
Så istället började jag fixa i min lägenhet, lite städning och tvättning var måsten. Hann sedan iväg med min far för att uträttad lite ärenden runt om Eskilstuna.

När jag kom tillbax till stallet red jag Melvin, ett ganska lugnt jogging pass. Mycket galopp, lite byten och en hel del långa slutor. Målet var låg och rund för dagen. Han var ganska duktig faktiskt.

Spökhästen Melvin, passar ju bra då det är Halloween om en vecka.

Nu sitter jag och tittar på "Så mycket bättre" vilket känns som ett utav de bästa program idérna på länge!! Alla artister är ju super duktiga, men enligt mig är framförallt två utav dom helt fantastiska!! Missa inte.

 Liza

Haha den där bilden blev helcreepy!

 2010-10-24    18:24:41
 Sanna

Liza; Verkligen!! :)

 2010-10-25    00:02:38
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se