Kort uppdatering..

 2010-10-25    19:06:03   av:.
Det är Mattias träning hos oss i E-tuna. Allt verkar rulla på bra, men jag ska snart gå och kolla att det finns fika så att det räcker till besökarna/de tränande.

Jag skulle ridit Melvin först idag, men tåget Mattias kom med var en timme försenat, så min lektion blev inställd - typisk.. Men jag får ju träna imorgon så det är inte så synd om mig och Melvin verkade mest tycka det var skönt att slippa det hörda dressyrpasset som väntade. :)
Har iaf tränat mina pojkar på D - Dutch och Danny.
Dutch gick riktigt bra, tror att min snälla hästskötare Rebecca tog lite kort och filmade en del så jag kan se om jag kan få över det på datorn och in i bloggen längre fram i veckan! Han är iaf helt underbar att rida och Mattias kan verkligen hjälpa oss mot perfektion!
Danny var lite okoncentrerad så det var lite svårare att få honom att jobba lika duktigt som vanligt, men det klickade några gånger och då var han super fin! Gjorde till och med fyra rena byten på min lilla bebis! Stolt.

Det blir en sen kväll ikväll och imorgon fortsätter träningarna en hel fullspäckad dag! Det är många som vill komma och rida för världens bästa Mattias!

Kort uppdatering men nu måste jag jobba vidare..
En sak är iaf säker; livet leker när Mattias Jansson befinner sig i E-tuna!
 linn

Hoppas att alla träningar går bra och att alla är nöjda.

 2010-10-26    13:48:29
 Sanna

Linn; Det har gått väldigt bra och jag tror att alla var mer eller mindre nöjda! :) /Sanna

 2010-10-26    23:38:17
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se