Häst redovisning.

 2010-10-24    00:14:00   av:.

Har utlovat en liten redovisning om de hästar jag har och har haft, kommer med jämna mellanrum publicera ett inlägg om varje häst. Börjar från början med världens bästa lilla B-ponny och forsätter sedan i den ordningen jag köpt kusarna.
Fråga gärna om ni undrar nåt om de olika små pållarna! :)


Hästar i Lista.


Hope you like to get to know my pearls and than love them almost as much as i do! 
Enjoy.
 

 jennie

can't wait!

 2010-10-24    02:16:19     URL: http://jumsan.blogspot.com
 cornelia

Hej kusin Sanna!

Jag saknar att få pyssla med och rida den lilla B-ponnyn Totte som du ska beskriva men jag tycker om Benjamin oxå. Dina hästar som du har är snälla (Ja, mamma har ju lite respekt för vissa av de stora men i det stora hela så gillar hon de alla.) men konstigt vore väl annars med en så lugn "matte". Vem var det jag hade kramkalas med när jag var ute hos dig sist?

Kram Cornelia

 2010-10-24    08:08:12
 Sanna

Jennie; Hoppas första inlägget var som du väntat dig.. :) /Sanna

 2010-10-24    23:41:03
 Sanna

Cornelia; Hej kusin vitamin! När han kommer hem till oss i Lista får du komma ut och hälsa på honom! Ja de är ju alla väldigt snälla, men man ska som din mamma ha respekt för dom - de är ju ganksa stora! ;) Jag vet inte riktigt, men kan det ha varit Dutch eller Danny? :) Kramar /Sanna

 2010-10-24    23:49:58
 jennie

Det var bättre än väntat! :D

 2010-10-25    08:08:25     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Sanna

Jennie; Bra att du tycker det ;) /Sanna

 2010-10-25    18:52:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se