Fredag och hästbyte.

 2010-10-30    00:13:49   av:.
Idag kom vi hem från Skåne efter den korta visiten, med Marwin och Perazzi i lastbilen.
Imorse såg vi när Mattias red Marwin och Dorn innan vi åkte, han tipsade mig om hur jag skulle fortsätta rida Marwin tills han kommer upp nästa gång. Och sen fick vi imponerat se på när Mattias tränade Dorn, de är ju bara för duktiga!

När vi kom tillbaka till stallet var det mesta klart, skönt att ha så duktiga hästskötare!!
I ett så stort stall finns dock ALLTID saker att göra så jag ägnade ändå några timmar till lite städning. Faktiskt bra att få röra sig lite efter att ha suttit så många timmar i bilen..
Imorgon blir det en helt vanlig dag, med ganska mycket ridning. Trevligt :)

Marwin har kommit hem. Bild från i somras när vi flyttade till Lista.
Visst är han söt!?
 Linn

Hej. Varför ska Melvin till skåne? Ha det bäst!

 2010-10-30    17:57:26
 Sanna

Linn; Hej. Jag och Mattias byter ju hästar lite då och då. Nu var det Melvins tur att åka ner en sväng. :) Tack, desamma! /Sanna

 2010-10-31    20:33:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se