Dag efter tuff träning.

 2010-10-19    00:27:14   av:.

Måndag idag igen och vi här i Lista har haft en trött dag - mycket träningsvärk efter tre tuffa träningsdagar!

Ingen av hästarna var speciellt ivriga på något idag, varken hage eller ridning - de ville bara stå still och helst sova.. Fick mer eller mindra släpa dom runt genom stallet.
Joggade Melvin, Danny och Dutch men ingen orkade speciellt länge - riktigt lugn dag.


Danny ville helst stå still idag.

Tittade ni på "halv 8 hos mig" förresten ??
Madde som äger Rölagg där vi hade hästarna uppstallade förut var med! :D På torsdag är det middag hemma hos henne på Rölagg och då tycker jag att alla ni ska passa på och titta - en liten överraskning kan t.o.m jag utlova! Skrev om denna överraskning den 30/5 i förra bloggen för er som varit extremt uppmärksamma och kommit ihåg det! ;) 
  
Även jag är som sagt trött, tror att jag ska ta och krypa till sängs nu..
Natti natti

 Linn

Hej Sanna!

När jag satt och tänkte efter igår så kom jag ihåg att du skrivit något om det och förstod nu vad det kan ha varit. Jag kommer ihåg att jag frågade dig om det men du svarade aldrig riktigt på vad det var utan fortsatte prata om något annat. Ska bli spännande att titta på torsdag. Jag kommer ihåg Madde sen hon gick i 3:an på Hällby skola hos Gunilla Schröder. (Jag hoppas att jag kommer ihåg rätt.)

Ha det så bra! kram Linn

 2010-10-19    18:44:31
 Chruss

Tack för en underbar visning av anläggningen ikväll!

Stort lycka till i framtiden!

 2010-10-19    21:02:45     URL: http://chruss.blogg.se/
 Sanna

Linn; Hej! Hehe, det har varit lite hemlighetmakeri runt det hela.. Jaha, ja det gör du säkert! :)

Tack desamma! Kram /Sanna

 2010-10-19    23:46:13
 Sanna

Chruss; Tack så mycket! :) M.V.H /Sanna

 2010-10-19    23:48:18
 pia

hej sanna! dutch är verkligen jätte fin, har du tagit in honom själv till sverige? hur gör du för att hitta dina hästar? har du någon max budget när du letar häst? eller tänker du mer på vad den hästen kan "erbjuda" dig, (om du förstår hur jag menar). lycka till med allt!

/Pia

 2010-10-20    00:16:24
 Sanna

Pia; Hej! Tack, jag håller med dig om det! Japp, jag köpte honom från Holland i vintras. Genom kontakter för det mesta, har extremt stor hjälp av min tränare Mattias - han känner många dressyr människor i Sverige och i resten av Europa. Absolut! En max gräns gällande pris finns det alltid, var denna ligger beror dock på vad hästen, som du sa, "kan erbjuda" mig. Om det är en unghäst kan man ju hoppas på att ev kunna sälja den och få tillbaka sina pengar. Om det är en äldre häst så kanske man aldrig kan sälja för samma pengar som köpte den för, men hästen kanske kan erbjuda annat tex att man kan lära av den.

Tack så mycket! /Sanna Nilsson

 2010-10-20    00:54:23
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se