Träning i början av november.

 2010-11-05    22:01:22   av:.
Idag har jag tränat fyra av mina pållar för Liane, på hemmaplan - riktigt roligt. Men eftersom jag tränade 4 lektioner på rad, bytte bara djur på löpande band, så är jag ganska trött nu.. känns som om träningsvärken smyger sig på idag igen - en välbekant känsla.
Menmen, det kunde vart värre, träningsvärk är ju ändå ganska skönt..

Började med att träna stjärnan i stallet, alltså Dutch, red igenom alla St George grejer och avslutade med hela programmet. Det gick bra, inte lika klockrent som förra onsdagen, men vi fick till alla grejer riktigt bra iaf efter nåt försök. Gick även igenom programmet rörelse för rörelse muntligt med Liane, alltid bra att verkligen reflektera över hur man ska tänka och rida i de olika programdelarna.
Som nummer två fick Perazzi träna, gjorde lite Msv/LA grejer och han var riktigt fin, ska bara komma ihåg att tänka rund och låg och igenomställd med honom hela tiden. Blir ibland så att jag bara "rider runt" för att han känns ganska fin trots att han inte riktigt har släppt till och arbetar helt genom ryggen. Får inte fastna i tanken att "han är duktig för sin ålder".

Danny var näste på tur, han gick lika bra som alltid med sina LB/LA rörelser. Han är verkligen en pärla!
Marwin fick träna sist, han var lite små barnslig till att börja med, men efter ett tag gick även han riktigt fint. Han är faktiskt väldigt väldigt fin när han är koncentrerad och fokuserar på sitt arbete!


Marwin. Bild från i lördags.


Imorgon är det tävling på g, håll tummarna är ni snälla!!
 Jenny

Hej Sanna!



Kul med ett bra resultat i Enköping. Finns det ngn möjlighet att man kan få smita med när du har Liane hos dig?



Mvh, Jenny

 2010-11-08    08:45:24     URL: http://www.stallquecksta.blogspot.com/
 Sanna

Jenny; Hej! Ja det var kul :) Liane är väldigt noga med vilka hon vill träna.. Så jag kan/vill inte säga ja till någon. Men prata med henne, för mig är det okej. :) m.v.h /Sanna

 2010-11-08    23:36:31
 Jenny

Jag har ridit för Liane i många år, men när vi flyttade tillbaka till Stockholm blev det för långt att åka. Till dig är det lite närmre...



Jag kollar med henne om hon orkar med en till! Kul!

 2010-11-09    07:18:39
 Sanna

Okej, trodde nästan att du gjort det. :) Gör så du. /Sanna

 2010-11-09    23:20:49
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se