sNÖdag. sÖNdag.

 2010-11-21    23:41:00   av:.
Idag har det snöat massor och jag vill ha tö väder och sol. Tror att jag blir besviken.

En ganska vanlig söndag förutom att jag inte hade någon hästskötare i början av dagen, Liza fick sovmorgon och började vid 12. Så jag skötte morgonsysslorna själv, med lite hjälp av min snälla pappa! Det gick bra! 

Red Danny och Dutch lite lugn dressyr med mycket tempoväxlingar. Marwin longerade jag i ridhuset, han var super duktig och skötte sig som en liten ängel! Min lilla kusin var ute och motionerade Benji, men de andra ponnyerna fick smälta alla nya intryck och känna sig lite hemma och blev alltså inte direkt arbetade med idag.. Det där med att arbeta får vi pröva på imorgon. :)


Marwin på lina i ridhuset.

Jag ska faktiskt ta och säga GodNatt, ha en fin dag imorgon - trots snön.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se