Mistral

 2010-11-11    09:59:00   av:.

Nu såld!


Namn:
Mistral
Född: 1994
e: Balzflug  u: Imka  ue: Bentley
Födelseland: Holland
Ras: KWPN
Kön: Valack
Mankhöjd: 168 cm.
Smeknamn: Misse-Nisse, Mistralen

När fick jag honom:
år 2007
Om Mistral: Mistral är en riktigtduktig Grand Prix häst med extremt fin piaff och passage. Han är ovanligt fin tecknad med fyra vita strumpor, bred bläs och en stor vit fläck under magen. Mistral har många speciella saker för sig och beter sig inte som de flesta andra hästar, tex så älskar han bananer och apelsiner men ratar de flesta morötter han blir erbjuden - han är helt klart unik!
Mistral´s tidigare meriter: Innan jag fick Mistral hade han tävlat internationell Grand Prix med många fina placeringar i bagarset.
Meriter med mig: Vi har tillsammans startat junior SM både år 2008 och 2009. 
Gör nu: Jag sålde Mistral för några månader sedan. Önskar nu han och hans nya ägare all lycka i framtiden!

 jennie

Jag har filosoferat lite utifrån dig i min blogg, du är länkad också. Hoppas det är okej då det brukar vara ett rätt känsligt ämne. Annars tar jag bort länken och suddar ut ditt namn! Kram!

 2010-11-11    11:16:00     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Sanna

Jennie; Helt okej, hoppas du kom fram till något vettigt efter filosoferandet! :P /Sanna

 2010-11-14    00:34:59
 jennie

Haha, egentligen inte :( Fast jo, det är klart. Jag får ta vara på de resurser jag har och försöka rida för instruktör så ofta jag har råd. Annars inte. Haha. :D

 2010-11-15    10:33:11     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Sanna

Jennie; ajdå.. x( Det låter som en bra idé! /Sanna

 2010-11-15    21:14:25
 Mikaela Lilja

Guud så vacker han är! Jag är helt dökär! vem har han nu?=)

 2012-03-04    14:19:34     URL: http://mikaelalilja.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se