Lite dramatik i vardagen.

 2010-11-23    23:05:00   av:.

Igår hände nåt dumt. Eller massa dumt egentligen.
Red Perazzi, Morris och Danny. När jag skulle trava av den sistnämnda snubblar fanskapet till i något försök till att bocka och jag gör någon typ av volt och landar framför hästen och han fortsätter hela cirkuskonsten med att trampa mig i bakhuvudet, på handen och sedan snubblade han över min rygg med ett bakben.. Aj. Blev lite snurrig och svimmade av en kort stund men lyckades ändå hoppa upp och avsluta ridpasset på (för mig) ett värdigt sätt.. Vill ju inte att lillen ska få in några konstigheter i huvudet om hur man blir av med den jobbiga människan på ryggen. I detta fall var det ju dock inte Dannys "fel" att jag ramlade av, han var bara klantig.
Har extremt ont i hela kroppen idag, tror dock inte det är något allvarligt som tur är.

När jag skulle berätta allt detta för er igår och verkligen snyfta till det då jag tyckte extremt synd om mig själv och min onda nacke så fungerade inte Internet på någon dator på hela anläggningen.. Troligen pga snöstormen.
Jaja, tur för er som slapp läsa iaf! ¨

Har inte ridit något idag..kom knappt ur sängen imorse. Så imorgon kan jag inte åka till Brolöten där det är Knytkalas träning - vilket suger. :(

Sur Sanna idag, så jag lovar att blogga roligare imorgon!
G´natt.

 Helene

Usch stackare!! Hoppas du mår bättre snart och tur att inget allvarligare hände!

 2010-11-24    10:40:55
 Jenny Persson

Aj då, vilken tur i oturen att du inte skadades mer. Hoppas allt det onda snart går över så du kan hoppa upp på "vilddjuret" igen.



//Jenny

 2010-11-24    11:25:25     URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com
 sanna

hej sanna! du bör åka till doktorn, detta pga att du svimmade. Du kan ha fått hjärnskakning och då gäller vila i X antal dagar beroende på hur allvarlig hjärnskakningen är. VH Sanna K

 2010-11-24    13:01:31
 Anonym

Usch vad otäckt :/ skönt att det gick "bra"..

 2010-11-24    19:11:48
 Fanny

Trist med knytkalaset, men tur att du lever. Det kunde ju gått ännu värre =/

 2010-11-24    19:42:52     URL: http://fnozie.blogg.se/
 Hanna

Stackare! Hoppas du mår bättre snart! Åk till sjukhuset och kolla dig det är viktigt. Jag blev avkastad av min "bushäst" och ramla och gjorde illa ryggen och har fortfarande problem med den. Kollar man inte den kan det vara allvarligt och man kan få lida för livet med smärta. Det var ett tag sen jag ramla av nu men har fortfarande problem. Jag har gått till en naprapat som har hjälpt mig mycket och gett ett träningsprogram så jag kan jobba med det!

 2010-11-24    20:21:25
 Sanna

Helene; Tack! Hoppas och tror inte jag heller. :) /Sanna

 2010-11-24    23:37:54
 Sanna

Jenny; Ja det var verkligen tur i oturen och jag var överlycklig över att min hjälm fanns mellan huvudet och hoven.. Det hoppas jag med och egentligen är hans stallet snällaste ängel ;) /Sanna

 2010-11-24    23:40:16
 Sanna

Sanna K; Hej! Jag vet, har haft hjärnskakning förr. Tror dock jag klarar mig, men tack för omtanken. /Sanna Nilsson

 2010-11-24    23:42:33
 Sanna

Anonym; Ja det var lite otäckt, men det är i sådana stunder "man får veta att man lever". Tack, det håller jag med om! /Sanna Nilsson

 2010-11-24    23:44:01
 Sanna

Fanny; Ja det var trist, ja man får se det så! Det kunde det verkligen ha gjort, jag är glad över att hjälmen fanns mellan mitt huvud och hoven! /Sanna Nilsson

 2010-11-24    23:46:21
 Sanna

Hanna; Tack! Ja det kan verkligen gå riktigt illa om/när man ramlar av.. Hoppas att det blir bättre med din ryggskada och tack för omtanken! /Sanna Nilsson

 2010-11-24    23:56:41
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se