Kessys Derano.

 2010-11-02    00:30:23   av:.
Nu såld! 

Namn: Kessys Derano
Född: 1993
e: Derano Gold  u: Valeska ue: Valentino
Födelseland: Tyskland
Ras: Tysk Ridponny
Kön: Hingst, nu godkänd
Mankhöjd: 152 cm.
Smeknamn: Kessy, Lillprinsen

När fick jag honom: I slutet av 2006.
Om Kessy: Kessy är en fantastisk liten häst med ett enormt hjärta av guld! Han rör sig gudomligt och ger alltid 110 % av sig själv. Jag kan inte beskriva honom på ett annat sätt än att han är underbar och att han har en speciell plats i mitt hjärta som ingen annan någonsin kommer att kunna ersätta.

Kessy´s tidigare meriter: Kessy hade startat ett JSM innan jag fick honom.
Meriter med mig: Vi startade SM för juniorer både 2007 och 2008 (var även kvalade år 2009). -08 placerade vi oss på 7e plats i finalen!
Gör nu: Kessy fick ett nytt hem i slutet av 2009, han bor nu hos Pytt på Rånäs stall och seminstation där han både tävlas lite och används i ridponny avel.  Jag vet att han trivs och mår bra där, trots detta saknar jag ”min” ögonsten varje dag!

 Helene

Han är superfin!

 2010-11-02    19:29:28
 Sanna

Helene; Jag håller verkligen med dig om det! :) /Sanna

 2010-11-04    00:07:20
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se