Dåligt uppdaterande.

 2010-11-14    00:07:20   av:.

mycket dåligt uppdaterande från mig..
Men ber om ursäkt och försöker jobba ifatt lite såhär på lördagskvällen.

I onsdags var vi iväg med Dutch och Danny till tandläkaren, det gick bra. Dutch hade blivit mycket finare i munnen sen sist, fantastiskt! Danny hade en liten mjölktand kvar men höll på att växa klart i munnen för övrigt.
Hann inte så mycket mer under den dagen..

Torsdag gick åt till stalljobb, ovanligt ? Inte så värst.

Fredagen var hovslagaren ute hos oss, jag red lite och städade mycket. För på kvällen kom några av mina underbara vänner på middag och besök i min "nya" lägenhet - mycket trevligt!!

Idag är det lördag och det har varit en ganska lugn sådan, hann till och med slappa framför en hel film, inte bara en halv sådan utan en heeeeeel! Coolt mycket tid man har då alltså!

Imorgon blir en lite mer vanlig dag igen. Vanligt stressad liksom.

Trodde att nästa vecka skulle bli riktigt lugn, hade fel. På måndag blev det sista minuten bestämda träningstider hos Liane och på onsdag ska jag iväg på "Säker Gård" kurs! Båda två grejerna ska bli riktigt roligt faktiskt.


Jag i säkerhetshjälmen.
Tror ni man får lära sig att typ alltid bära hjälm på "Säker Gård" utbildningen? Mycket möjligt tror jag..

Dags att sova ? Ja, jag tror det.
God Natt!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se