Dagen då det blev vinter.

 2010-11-09    23:38:29   av:.
Japp, detta var dagen då vintern kom till Eskilstuna. Usch och fy och blää. Det var oxå dag nummer två på Mattias träningen. Mycket trevligt.

Alla mina hästar gick strålande idag, inte många felsteg där inte! Så duktiga pållar!

Är helt slut efter träningen i fredags, tävlingen i lördags och söndags, samt träningarna igår (måndag) och idag tisdag.. Grym träningsvärk.

Ska faktiskt ta och gå o sova några timmar innan den nya arbetsdagen börjar!
God natt mina kära vänner.

snö blomma.
 jennie

Hej Sanna!

Som slaviskt följande läsare och vän känns det lite skumt att fråga, men är privatlektioner inom dressyr någonting du kommer syssla med själv i framtiden, eller gör du det redan nu? Det är egentligen ren nyfikenhet, eftersom jag själv säkert aldrig skulle bli såpass satsande med min häst.. ^^

 2010-11-20    00:39:16     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Sanna

Jennie; Satt och kollade igenom gamla inlägg och såg att jag helt missat din kommentar.. BER SÅ MYCKET OM URSÄKT!!

Men som mycket sent svar på din fråga, Ja det är något jag håller på med nu och kommer att hålla på med ännu mer i framtiden! :)

Som sagt ber verkligen om ursäkt för att svaret tog så lång tid! /Sanna

 2010-12-12    23:15:39
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se