Marwin.

 2010-12-11    11:24:18   av:.

Nu såld!


Namn:
Marwin.
Född: 2005
e: Akribori u: Tootsi ue: Maraton
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt Halvblod
Kön: Valack
Mankhöjd: 175 cm.
Smeknamn: Marwin, Lillen
När fick jag honom: Julen 2009.

Om Marwin: En högbent och elegant herre, han är väldigt mysig och han älskar att bara gosa i stallgången! Tror inte riktigt att han förstår hur stor han är och han skulle nog helst av allt sitta i någons knä om det gick!
Han har ett trevligt eget go, men blir aldrig föör het. Marwin växte sent och ligger därför lite efter i sin utbildning, men på grund av att han har en fin vilja och kämparglöd, plus god talang och balans – så kommer han snabbt ifatt sina jämnåriga kompisar!
Marwin´s tidigare meriter: Han hade inte gjort något, förutom lite ridning i skogen, innan jag fick honom.
Meriter med mig: Vi har inte hunnit tävla något än.
Gör nu: Tränas för fullt mot de medelsvåra klasserna på anläggningen i Lista!

 M

Du har graman pa alla? Varfr??

 2010-12-12    04:43:13
 Sanna

M; Jag rider inte med graman på alla hästar och absolut inte varje pass, men jag använder den hjälptygeln en del för att just hjälpa hästarna att jobba stadigt i rätt form. :) /Sanna Nilsson

 2010-12-12    23:17:32
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se