Igår var det tisdag..

 2010-12-01    23:41:00   av:.
och träning för Mattias i Örebro.
Tanken var att jag skulle bloggat om det hela på kvällen men då dtrulade internet nåt otroligt så det gick inte tyvärr. Fanns dock inte så mycket att skriva om..
Tränade med Dutch men fick väldigt ont i ryggen så jag hoppade jag träningen på Perazzi. Dutch var duktig men jag var mindre duktig så det gick inte så bra. :/

Bestämde igår att Morris och Danny ska få lite vintervila i nån vecka iaf - jag har svårt att rida och ryggen drar tydligen ut på tillfrisknandet så det passar ganska bra att ha lite mindre hästar att motionera för ett tag..
De är ju bara 4a så de har ju iaf tiden framför sig så att säga.


Söta Morris.
 malin

Haha guuud va söt! Han ser lite vilsen ut i det stoooora ridhuset ;) PS Svara i telefon <3

 2010-12-02    15:30:40     URL: http://malinvz.blogg.se/
 Sanna

Malin; Ja visst är han! Hehe jaa det gör han faktiskt :P Ska bli jätte kul att ses i veckan ;) <3 /Sanna

 2010-12-03    23:46:11
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se