Idolbild.

 2010-12-31    00:23:00   av:.
Idag fick jag en jätte fin "idolbild" skickad på mailen, gissa om jag blev glad!?



Bilden kom från en tjej vid namn Alena. Hon skev att hon letat efter min mailadress i evigheter när hon skulle skicka denna bild till mig och bad mig skriva mailadressen i ett inlägg så att den skulle finnas tillgänglig om någon annan av er snälla läsare ville göra samma sak..
Så om ni vill mig något - tex skicka en idolbild såsom Alena gjort, maila till;
[email protected]


:D Jag ska verkligen försöka ta med känslan jag fick av att se det här fina collaget i alla kommande motgångar! *GLAD*

TACK SÅ MYCKET SNÄLLA ALENA FÖR BILDEN!!
 Anonym

Vad fint!

 2010-12-31    11:58:46
 My

Vilken fin! :D

 2010-12-31    15:05:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se