High Flying Top MG.

 2010-12-17    09:33:00   av:.



Namn:
High Flying Top MG
Född:  2008
e: Top Nordpol  u: High Flying Lady ue: Okänd
Födelseland: Sverige
Ras: Svensk Ridponny
Kön: Valack
Mankhöjd: ca 144 cm.
Smeknamn: Rulle
När fick jag honom: Vintern 2010.

Om Rulle:
Känner inte Rulle så bra än då jag inte haft honom så länge men han verkar som en riktigt cool kille som ställer upp på allt! Han är verkligen snäll och glad hela tiden!
Rulle´s tidigare meriter: Han hade inte gjort något överhuvudtaget då han kom till mig.
Meriter med mig: Vi har inte tävlat än och pga av hans ålder kommer det dröja ett tag innan första tävlingen blir aktuell.
Gör nu: Jag håller nu på med inridningen av honom på anläggningen i Lista, vilket än så länge går mycket bra!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se