Velar fortfarande.

 2013-08-13    16:40:00   av:.
Lillan har ju fortfarand inte fått något namn än och för någon vecka sedan la jag ut ett förslag till er här. Efter detta inlägg med namnförslaget "Quite Adorable SN" fick jag bla dessa kommentarer;
 
 Mamman

Fint namn men uppenbar risk att man tror att den är efter Quite Easy :) 

 felicia

jag håller med, tankarna går ju direkt till quite easy, men gulligt namn! :)

 

Och eftersom denna tanke, att namnet skulle höra ihop med Quite Easy, var det första som slog mig också när jag hörde det blir jag nu lite tveksam.. Trots att jag tycket att det är ett supersött namn!

 

Därför kommer ett nytt förslag här;

Am Qute SN
e: Ampere ue: San Quintero xx
 

Vad tycker ni? Är "Am Qute SN" rätt namn åt min lilla tös?
 Isabell

Qutie Pie? :)

 2013-08-14    13:00:03
 L

Adorable Quintette SN? :)

 2013-08-16    16:17:28
 Sandra

Har några namn förslag :)
Amplinette SN
Ampinette SN
Amours Queen SN
Queen Amere SN
Quinpere SN
Quimere SN
Adorable Quimere SN
Adorable Queen SN
Men Am Qute SN är ett fint namn det med! :)

 2013-08-17    16:00:42
 Carolin

Jag tycker Am Qute är super på denna sötnos!

 2013-08-20    09:18:51
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se