Lilla namnlös.

 2013-08-03    12:36:00   av:.
Fick en kommentar häromdagen som fick mig att komma på en grej som jag glömt att berätta för er om.. Dags för en liten uppdatering på den fronten kände jag.. 
 
Kommentaren från Siri;                                     
Hej. Hur gick det med "fölisen utan namn", vad fick hon för namn sen? :)
 
 
 
Hon har fortfarande inte riktigt blivit döpt, då jag är värdelös på att fatta liknande beslut har jag i och med detta märkt.. Men just nu lutar det åt ett förslag som jag fick av en veterinär som jag träffade för någon månad sedan;
 
Quite Adorable SN
e: Ampere ue: San Quintero xx
 
 
 
Vad tycker ni, passar Quite Adorable SN som namn till denna sötnos?
 Marie

Absolut!! :)

Svar: Kul att du tycker det passar, jag velar fortfarande dock ;)
Sanna Nilsson

 2013-08-03    12:49:21
 Mamman

Fint namn men uppenbar risk att man tror att den är efter Quite Easy :)

Svar: Det är jag också lite orolig över, måste fundera ett tag till :))
Sanna Nilsson

 2013-08-03    13:43:49
 Sofia

Tycker det passar bra! :)

Svar: Det håller jag med om, men jag är lite tveksam på om det passar hennes stam.. Veligaste människan någonsin är jag vad det verkar! :)
Sanna Nilsson

 2013-08-03    21:23:42
 felicia

jag håller med, tankarna går ju direkt till quite easy, men gulligt namn! :)

Svar: Det var min första tanke också.. :S
Sanna Nilsson

 2013-08-06    10:07:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se