Svar på kommentar..

 2011-09-22    13:54:00   av:.

 

Emilia om Lite mer info..:
Wow, ett föl efter Totilas är nog inte helt fel. Inget illa menat, men det är ju bara få utvalda som fått avla av Tortilas, så hur kommer det sig att du fick tag på en utav dessa få? :)
Svar: Nej, det är inte alls fel :) Jag har helt enkelt köpt denna lilla fölunge.

 

angelica om Trist tisdag.:
Det här måste vi faktiskt få svar på. Det nya fölet - är det på fullaste allvar från Tortilas? Tortilas som i världens bästa dressyrhäst? Isåfall - herregud!! Hur mycket fick du ge för fölet då?
Annars, tack för en kanon kul blogg :)
Svar: Det är en Totilas avkomma, exakt den Totilas du tänker på. :) Precis det jag tyckte den var värd. :)
Kul att du tycker om den!

 

anna om Mysmåndag.:
hej sanna! kan du svara på kommentarerna från 14 sept o framåt :)
hej hej
Svar: Hej. Nu kommer svaren! :)

 

Anonym om Träning för herr Jansson i september.:
Åh.. Kan inte du lägga ut dagens outfit bilder varje dag?????? Skulle vara jätte kul!!! Du är alltid så snyggt klädd!!!!
Svar: Jag tror inte att jag har tid att fixa det varje dag, men kanske nångång då och då om ni läsare vill det..? Tackar för det!

 

Blomma om Träning för herr Jansson i september.:
Hej!
Ska du tävla nått mer i år?
Svar: Hej. Ja, några fler tävlingar har jag tänkt att hinna med! :)

 

Anonym om Mattias träning i september dag 2.:
Fina bilder!
Svar: Tack!

 

Julia om Mattias träning i september dag 2.:
Så fint :)
Svar: Kul att du tycker det!

 

Julia om Trevlig fredag.:
Vilken sötnos!
Svar: Visst är han underbar!?

 

saga om Onsdag, med träningar.:
Hej Sanna! Hur stor lägenhet har du? måste man "kvala" in på nått sätt för att få rida för Pia hos dig? Dom andra som rider för henne, är dom lika duktiga som du?
Hej då /Saga
Svar: Hej! En tvåa bor jag i. Nej, det är inga speciella ”kvalregler” för att få vara med och träna. Det är varrierad nivå på ekipagen som tränar här :) Om du vill vara med så skicka ett mail till mig;
[email protected] så kan jag hjälpadig med det.
Ha det bra /Sanna

 

Maria om Onsdag, med träningar.:
Verkligen ett riktigt snyggt ridhus!
Bor du där??
Kan du inte lägga ut mer bilder på stallet, ridhuset, vart du bor mm??
Bra blogg! // Maria
Svar: Tack så mycket! Japp, jag bor på övervåningen. Jag kan försöka fixa lite mer bilder, det finns bilder på sadelkammaren i kategorin ”Blogg i bilder” om du missat dom :)
Kul att du tycker det! /Sanna

 

amanda om Onsdag, med träningar.:
Snygg blogg!!
Skulle uppskatta om DU skickade en kommentar på min blogg oxå.
www.sweetfield.blogg.se
Tack!<3
Svar: Tack så mycket! Det ska jag försöka göra :)

 

eve om Blåsigt väder.:
Hej Sanna! Jag är på jakt efter ett par nya dressyr tävlings stövlar. Vad kan du rekomendera? märke, sort och skriv gärna varför just den stöveln. Är dina tävl.stövlar lackade? hela stöveln eller bara skaftet?
Tack för en bra blogg!
Svar: Hej! Okej. Jag har ett par Königs stövlar just nu och är väldigt nöjd med dom :) Jag har modellen Sir och valde den för att det är en väldigt stabil stövel som hjälper till (tycker jag) att hålla en stilla skänkel. Jag tycker även att det är en väldigt snygg, klassisk och stilren stövel som passar dressyren. Mina är lackade över skaftet, men har en olackad fot. Hoppas du hittar en stövel som du gillar!
Kul att du tycker om den! /Sanna

 

Caróla om Mattias träning i september:
Vilka fina hästar du har Sanna! Den nya ser också superfin ut! Kul!
Svar: Tack så mycket, kul att höra!! :D

 

Madde om Mattias träning i september:
kanonsnyggt med det blå schabraket och lindorna! Var har du köpt dem? :)
Svar: Tack! Det är Anky grejer, jag köpte dom på Falsterbo i somras. :)

 Julia

Vet inte om jag sagt det förut. Men jag är så imponerad av dig, blir glad och peppad av att läsa din blogg!



Är själv 20 år och att se dig leva din dröm ger mig en extra boost.

 2011-09-23    23:51:44     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se