Trevlig fredag.

 2011-09-16    21:55:57   av:.
Det har varit en bra dag i ett soligt Lista.

Mycket har blivit gjort och vi har haft trevligt besök ute i stallet - kan ju inte önska sig så mycket mer en sån här vanlig dag i september.

Red några av mina fina hästar som skötte sig utmärkt!
Och vi pysslade länge med alla djur i stoflocken, så mysiga fölungar - massor med kärlek till dom.

Har varit och firat min moster och kusin lite snabbt nu ikväll, Grattis igen!
Nu ska jag ut och roa mig med några vänner :)

Imorgon blir det jobb igen, känns dock bara trevligt efter denna arbetsdag!


Min fina lilla flicka, Krack's Belle SN.
 Julia

Vilken sötnos!

 2011-09-16    23:15:29     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se