Kommentarer och lite svar..

 2011-12-13    12:14:00   av:.
Har svarat på lite kommentarer som ni bidragit med den senaste tiden, hoppas att ni blir nöjda med svaren - annars är det bara att fråga igen :)


 

Matilda om Praktikplats och ev. anställning.:
Gud vilken otur att jag bor på fel del av Sverige... :(
Svar: Ja det var ju synd.. :/ 

   
Lina om Sista träningen för M.J. 2011.:
Vilka skydd har du på Dutch, är det Eskadron? :)
Svar: Nej, det är Catago skydd - men de finns precis likadana i Eskadron :)  

   
Tobias Hansson om Sista träningen för M.J. 2011.:
Hej Sanna, fantastiskt roligt att se att Hernandez VH och du redan är på väg mot storform inför nästa års 4-årsklasser, ser jätte bra ut:)
/Tobias
Svar: Hej! Tak så jätte mycket! Jag är så extremt nöjd med honom, han sköter sig som en ängel! :) Ha det bra och hälsa familjen /Sanna
   
       
Matilda om Höstbilder från Hviderup 2011.:
Otroligt vacker häst du har! Här kommer jag kika in fler gånger! :D
Svar: Tack! Va kul, du är så välkommen så :)

   
Lina om Lördag.:
Kommer det att finnas en hemsida till butiken också så att man kan handla online? :)
Svar: Ja det kommer att komma, men inte direkt när vi öppnar. Vi vill få igång den "vanliga" butiken först, men som sagt det kommen en onlinebutik oxå! :)
   
     
Sofie om Lite träningsbilder.:
Jättefina bilder! Det ljusblåa schabraket var riktigt snyggt!ANKY? :)
Svar: Tackar! Det är ett underbart ANKY, jag är mer eller mindre kär i det :P

   
carolina om Lite träningsbilder.:
Tja! hoppas allt är bra ser att din blogg strular lite å kan inte du ta och maila mig dina favvoritbilder gärna några stycken och orginalkopiorna då det är lättare att arbeta med det. Så fixar ja en ny deign och header till dig! puss carolina
Svar: Tack Carro, du är guld värd!!

   
Malin om Home sweet home.:
Vilken stilig kille:-) Lycka till med er gemensamma framtid!!
Svar: Ja visst är han fin :) Tack så jätte mycket!

   
  Anonym om Lite träningsbilder.:
Hej! Varför köper du så många "färska" hästar? Det tar många år innan dessa går högre klasser. Är det bara Dutch som är högre utb? Varför köper du inte mer högt utb hästar som kan ta dig upp i klasserna?
Lycka till med allt !
Svar: Hej. Jadu, det är ju faktiskt mycket dyrare att köpa utbildade hästar än att köpa unghästar vilket är en anledning. Men framförallt är det att utbilda och sälja hästar som företaget ägnar sig åt och då är det ju dumt att köpa "färdiga" hästar. Nej Dorn är högre utbildad och har tävlat högre klasser än vad Dutch gör. Det skulle jag isf få göra privat, eftersom det inte är något som företaget skulle tjäna på ekonomiskt och jag anser inte att jag varken har råd, tid eller behov att det. Jag tror att man måste ta ett steg i taget, skynda långsamt som det heter! Tack så mycket!

   
Mia om Home sweet home.:
var det den som gick championatet i Flyinge i oktober? Tycker jag känner igen namnet :)
Hur många hästar har du?
Svar: Japp, det gjorde han :) Just nu är det 17 (14 av de är mina) hästar hemma i stallet och jag har 4 st nere hos Mattias och Jessica.
   

a
om Home sweet home.:
Snygg häst!
Svar: Kul att du tycker det :)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se