Praktikplats och ev. anställning.

 2011-12-10    14:05:00   av:.

Vi håller just nu på att leta efter någon som vill börja att praktisera hos oss, för att sedan förhoppningsvis om allt funkar anställas som hästskötare på deltid alternativt heltid.
Jag har varit i kontakt med arbetsförmedlingen och de har föreslagit "Jobbgarantin för ungdomar", det är därför något som vi har i tankarna.
Men trots att arbetsförmedlingen hjälper till med detta just nu så tänkte jag att jag kan lägga ut en förfrågan här på bloggen..

Lite info;
* Praktiken kommer läggas på vardagar.
* Arbetet innefattar fodring, mockning och liknande jobb som ingår i att ta hand om hästar.
* Personen bör ha erfarenhet av att handskas med hästar.
* Personen ska vara arbetsvillig, positiv och ansvarstagande.
* Om allt funkar som det ska kommer praktiken leda till en anställning, heltid/deltid.


Om du är intresserad av detta så hör av dig till mig på mail; [email protected]

 Matilda

Gud vilken otur att jag bor på fel del av Sverige... :(

 2011-12-10    16:53:16     URL: http://mnfoto.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se