Träning och besiktning i Ungern!

 2013-09-19    21:13:28   av:.
Första dagen i Ungern är avklarad, på förmiddagen tränade jag både Dutch och Emma på tävlingsbanan. De var ganska fina båda två men laddade till tusen då det blåste extremt mycket, luktar och låter skumt på grund av ett gäng åsnor och grisar mitt inne på tävlingsområdet ;) Men Emma tror jag kan vara lagom het imorgon, Dutchen vet man å andra sidan inte med så jag hade ut honom på en joggintur nu på kvällen också för att bli av med ännu lite mer energi.. Han var lite mer avslappnad då så jag hoppas att han är ännu lugnare imorgon :) På eftermiddagen hade vi veterinär besiktning och alla Svenska hästar gick igenom utan problem, så alla vi är klara för start! Min klass startar runt lunch imorgon, kommer få exakta starttider strax :) Hoppas att ni håller tummarna för oss!
Emma på tävlingsbanan!
 Micaela

Lycka till!
Måste bara passa på att fråga när jag ser schabraket, varför är flaggan "bak och fram" på ditt och liknande schabrak? Har hört med flera stycken men det verkar inte vara någon som vet varför :)

 2013-09-19    22:51:44
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se