Lördag i Ungern!

 2013-09-22    00:45:57   av:.
Idag fick Emma lite revansch, men vi hade två dyra missar - en otursmiss och en slarvmiss från min sida. Hon tog iaf hem 7e placeringen i Inter 1 debut. :) Under Dutch start så blåste det plötsligt upp till storm, domarkurer och bokstäver blåste sönder och protokoll flög in på banan, otroligt nog lyckades jag hålla ihop det hyggligt och han blev 3a i samma klass! Jag har under dagen även blivit utsedd till "the rider with most bad luck on the competition" vet inte om man ska skratta eller gråta åt den bemärkelsen ;) Vi har avslutat denna dag med middag med stor del av det svenska gänget, supertrevligt och fantastiskt god mat! Vi firade vinster och placeringar och är taggade till tusen inför finalerna imorgon! Nu är det dags att sova, imorgon är det kür med Emma vid 13.50! (Jag får bara starta en häst i finalen och då fick Dutch sluta på topp med dagens tredje placering! :)) Önska oss lycka till är ni snälla!
 Sofia

STORT lycka till!

 2013-09-22    13:41:21
 Jennie

Lycka till Sanna :) det går säkert superbra :D

 2013-09-22    21:33:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se