Från kür i Ungern till min säng!

 2013-09-23    00:26:11   av:.
Nu är jag hemma, i min säng, i min lägenhet! Känns stört - för 10 timmar sedan red jag kür i Ungern. Emma var iaf duktig, piloten gjorde däremot några missar och vi hamnade lite fel till musiken - som verkligen inte är gjord till henne. Vad jag förstog så blev det iaf en 7e placering och far min fick gå in och hämta pris på prisutdelningen. Jag fick direkt efter min ritt stressa vidare till flygplatsen där jag tillsist hamnade vid rätt gate och kom på rätt plan mot Sverige! Hästarnarnas hemresa har jag lämnat i trygga händer hos pappa och Mattias och de kör från tävlingsplatsen imorgon bitti och är hemma på onsdag :) Vilken fantastisk vecka vi haft i Ungern, tack till er alla som var där och förgyllde den och framförallt tack till min älskade pappa som stöttar och hjälper mig så otroligt mycket! ♥ Nu är det dags att sova, imorgon är det en helt vanlig arbetsdag på g!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se