För mycket att göra men för lite tid.

 2013-09-11    19:17:00   av:.
Det här har varit en dag där  schemat varit fullspäckat men tiden alldeles för knapp, det gör ju inte saken bättre när allt har en förmga att strula lite extra när man redan är stressad.. Tex så skulle jag tidigare idag hämta Emmas nya FEI pass på posten, först så fick jag stå i kö i evigheter och när jag väl kom fram så visade det sig att det skickats vidare till ett annat postombud.. Vilket iof är närmare mig, men då var det ju extremt onödigt att åka och köa på det första stället.. :/ Flera liknande händelser har förföljt mig denna stressiga onsdag.
 
Hästarna har också varit på bus/strul-humör under dagen (kan vara så att det uppfattats jobbigare bara för att jag inte känt att jag haft tid att ta i tu med all deras energi) men de har vält ut saker, rymt och varit allmänt busiga..
Dannyboy var dock en pärla på longerlinan - superfin och Extremt lydig efter min röst, härligt! Emma blev klippt av Rebecca så att hon nu är fin inför resan till Ungern nästa vecka. Och Pompe, vår nya kompis i stallet sköter sig fint och verkar ha vant sig med alla nya intryck nu :)
 
Nu ska jag faktiskt stressa vidare, hoppas på ett stjärnfall ikväll så att jag kan önska mig fler timmar kommande dygn!
Ha det bäst kära läsare!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se