Du har väl inte missat detta? Är du den vi söker?

 2013-09-06    13:34:00   av:.

Bara för att klargöra så betyder inte denna "nya" sökning att ni som redan hört av er till mig inte skulle vara aktuella - det finns redan ett gäng personer som jag haft kontakt med som är intressanta för oss att lära känna och ev ha som framtida arbetskollegor!

 

 

 

Vi söker 2 stycken nya medlemmar till vårt team!

Dressyrelev / Hästskötarpraktikant

 

  •        Vit anställning enligt praktikavtal.

 

  •         Arbete 5 dagar per vecka, 8-17 + kvällsfodring. Schemalagd varannan helg.

 

  •         Månadslön 4000 kr.

 

  •         Möjlighet att ta med egen häst – uppstallning, foder och strö.

 

  •         1 kostnadsfri lektion för Sanna per vecka.

 

  •         Möjlighet att träna för Mattias Jansson och andra tränare när de besöker anläggningen.

 

  •         Möjlighet att träna hoppning för Rebecca Tenser.

 

  •         Möjlighet till eget boende i övernattningsrum med WC, Dusch, TV, Internetanslutning, med tillgång till stort gemensamt kök och tvättstuga.  

 

Är du intresserad av att bli en i vårt grymma gäng här på Sanna Nilsson Dressyr Center?

Kontakta då Sanna, [email protected] , 0733967156

 emilie

Kostar det att ta med häst och få bo hos dig? :)

Svar: Hej Emilie! Om du är intresserad av tjänsten så får du gärna maila eller ringa mig så kan jag berätta om uppläget :) mvh
Sanna Nilsson

 2013-09-09    21:40:45
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se