Stolt syster.

 2013-05-26    00:13:26   av:.
Idag har det hänt massor, först ridning och fix i stallet på fm och över lunch. Sen iväg till Sundbyholm slott där min nu stora lillasyster var på bal med sin fina pojkvän - helt klart vackraste paret på stället och jag ser min absolut inte som jävig! ;)
 
Efter nån dryg timme med kameran i högsta hugg där vid slottet, så fick vi skynda hem då jag hade en kvällslektion denna lördag. Direkt efter det så hoppade jag in i bilen och körde till Katrineholm för att hämta Mattas från tåget. Nu har vi käkat och jag har fodrat hästarna :)
 
Imorgon och på måndag är det två fullspäckade träningsdagar, bäst att jag går och lägger mig så att jag vaknar när klockan ringer vid 6!
 
Bjuder på en bild på min fina syster och hennes pojkvän! Stolt storasyster!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se