Måndag kväll vecka 22.

 2013-05-28    00:18:41   av:.
Mattias har varit på plats hos oss sen i lördags kväll och vi har haft fullt upp med träningar både igår och idag! Riktigt roligt som vanligt och alla mina hästar har skött sig fint!
Ikväll hade vi även spekulanter här på Danny och Perazzi, de visade sig från sina bästa sidor och jag fick mycket beröm för deras utbildning, vilket var superkul!
 
Dagen bjöd på en annan väldigt rolig sak, det är något ni får veta om ett par dagar när det är lite mer fastställt! ;)
 
Nu ska jag sova, hoppas på lite mer bloggtid imorgon!
Godnatt!
 
Tack för alla era namnförslag, många superbra, har inte bestämt mig än så om ni kommer på fler får ni gärna kommentera och hjälpa mig hitta det perfekta namnet åt "lillan" :)
 Alice & Emmy Carlsson

Hej igen! Tänkte komma med lite mer namnförslag till din lilla söta. Är inne på lite låtnamn, vet inte alls vad du tycker om för musik. Men våra favoriter är Coldplay och Kings of Leon. Mary och Pyro är två bra namn :-) Eller också kanske Violett Hill!

Svar: Tack för alla fina namnförslag! :)
Sanna Nilsson

 2013-05-28    09:37:37     URL: http://systrarnacarlsson.devote.se
 Emma Johansson

Hej Sanna. Ska du sälja din fina Danny??
Tack för en trevlig läsning :)

Svar: Hej! Alla mina hästar är alltid till salu (just nu skulle jag gärna vänta med att sälja just Danny då jag skulle vilja rida Falsterbo på honom i juli, men kommer det en spekulant som betalar vad han är värd så säljs han - precis som alla de andra) :) Kul att du tycker om bloggen, tack!
Sanna Nilsson

 2013-05-29    19:52:06     URL: http://ejohansson.devote.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se