Kända namn i det svenska stallet!

 2013-05-16    00:32:28   av:.
Nu regnar det hemskt mycket här i Frankrike, var tog solen vägen undrar vi? Aja, hoppas att den hittar sin väg tillbaka under morgondagen!
Förutom vädret så har vi det bra här på tävlingsplatsen! Alla svenskar har kommit på plats nu, vi är 6 ryttare och 8 hästar från Sweden. Dutch och jag är i mycket celebert sällskap, stjärnorna från sverige är Mattias, Caroline, Jeanna, Tinne och Minna, samt fyrbeningar som bla Don Charly och Divertimento :) Ska bli superkul att titta och heja på alla till helgen!
Jag har ridit Dutch på ena tävlinsbanan idag, det blåste väldigt mycket så saker och ting for omkull osv.. Han var ganska spänd och tittig, tyckte att det mesta var otäckt. Men vi hinner träna nåt pass imorgon innan det är dags för vet besiktningen så jag hoppas att det går bättre då :)
Nu ska jag sova, natti natti
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se