Imorgon åker vi på äventyr!

 2013-05-12    00:35:00   av:.
Ojojoj vad svårt det kan vara att packa.. Jag tycker att det brukar vara svårt, men kör allt som vanligast efter "bättre en för mycket än en för lite".. Nu kan jag inte riktigt det, alla små utrymmen i lastbilen är värd miljoner, det blir nämligen lite trångt när tre hästar, fyra människor och två små hundar ska bo ihop i drygt 1 vecka ;) Eller egentligen så är det inte boendet som är problemet, väl på plats i Frankrike, när vi  kan öppna upp och ta ut "poppuppen" och "poppouten" och hästar, sadelskåp och foder är urtaget så kommer vi ha bra mycket mer plats! Men själva resan blir nog..trång... Men det ska bli fantastiskt kul att resa med både Mattias och underbara Jessica!! Och självfallet följer världens bästa pappa med!! :D
 
Här hemma rullar allt på mycket lätt och smidigt, med bra väder känns arbetet genast mycket lättare! Två små söta fölungar gör ju även dagarna mycket roligare!
 
En annan rolig sak som hänt är att det igår var en mycket duktig tjej från Danmark och provred Rulle, gick galant och hon var mycket förtjust i honom! :)
 
Vad tror ni om lite hästskötarrapporter när jag är borta, är det inte fler än jag som vill veta hur det går med djuren i Lista?? Ska kolla med tjejerna här hemma om det är något de kan bidra med ;)
Jaja, först och främst ska jag väl se till att packa klart, har lovat pappa att vi ska åka tidigt imorgon (jag brukar vara en mästare på att tvätta, packa, fixa och pyssla in i det sista och därför alltid vara klar försent) så att han - som snällt nog kör - får vila lite tillsammans med Dutch innan nästa etapp på den långa resan drar igång.
 
Godnatt gott folk, bjuder på min sista Facebook uppdatering även här;
 
Finns inget som lugnar mig mer än några minuter i en box vid fodring. Efter kvällsmys med världens sötaste lilla tjej så konstaterar jag att de små liven är bra för hälsan, kan inte må så mycket bättre! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se