Härlig söndag!

 2013-05-06    00:08:03   av:.
Det har enligt mig varit en superhärlig dag!
För det första har det varit fantastisk fint väder precis hela dagen, det känns verkligen som om sommaren är påväg - underbart! Dagens andra plus vara att jag fick en liten sovmorgon, mycket välbehövligt och skönt!
Vid lunch åkte jag till Vilsta och ERFs nationella dressyrtävlingar för ponny och där hjälpte jag min elev Agnes på framridningen innan hennes första start. Efter det hann jag hem och rida Dutch och Dorn innan jag åkte tillbaka till Vilsta och hjälpte Agnes inför dagens andra start!
Väl hemma vibbade jag och fixade med de hästar som hade vilodag idag och avsultade med att trimma lite dressyr på Rulle! Mina tre killar som reds jobbade på mycket duktigt, speciellt Rulle får en extra guldstjärna dagen till ära!
 
Måste tillägga att jag är så stolt över att tillhöra ERF, ett stort gäng duktiga funktionärer anordnar alltid fantastiska tävlingar på Vilstas fina anläggning! Det är så kul att vara på hemmaplan och se hur klubben glänser!
Är även så stolt över min duktiga elev Agnes som presterade två kanonfina ritter och resultat denna söndag, det är en fröjd att se utvecklingen som tränare!!
Idag har jag även känt mig så extremt lyckligt lottad som har ett så spännande, roligt och givande arbete, men också över att jag har så fina människor i min omgivning!
Nu ska jag gå och lägga mig och detta med ett leende på läpparna, bra dag!!
 
Rulle i solen på vibben innan dagens pass :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se