Godnatt!

 2013-05-09    00:17:27   av:.
Jag ska snart landa i sängen, är sjukt trött! Igår fyllde jag år, hela 22 stycken faktiskt, första året som senior och vuxen på riktigt! Blev bjuden på middag och bio av min bästa vän och var iväg på äventyret hela kvällen - därför det inte blev något bloggande.. Vi hade iaf underbart trevligt och jag hade en superfin födelsedag!
Det kändes tex toppen att Dorn gav mig 15 klockrena byten i varje i födelsedagspresent!

Dagen har bjudit på massa jobb, tvätt av båda lastbilarna och öppnat upp sommarhagarna! Sommaren är här!
Fick även veta att jag är uttagen att tävla i Frankrike nästa vecka, snabba bud, vi åker redan på söndag! :D

Återkommer imorgon, nu säger jag godnatt!
 Madelino

Kul att höra, grattis i efterskott! Avgudar din verksamhet & blogg! Mvh Maddie

 2013-05-09    00:47:41
 Carolin

Grattis i efterskott! Håller tummarna för Frankrike :-)

 2013-05-09    09:18:54
 Anonym

Hej! Jag är iantågande att ta c kort. Har du det? Vad kostar det att ta? /Anna

 2013-05-09    11:24:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se