Back in Sweden.

 2013-05-21    23:25:28   av:.
Nu är vi tillbaka i Sverige igen och på plats i vårt andra hem på Hviderup, känns skönt efter en lång resa. Tråkigt nog har regnet följt med oss, dock inte i närheten av så illa väderlek som i Frankrike, men solen försvann genast när vi rullade in i landet ;) Idag har jag joggat Dutchen och kollat av träningen på Perazzi, Limbery och Hernandez som varit här på träning ett tag. Imorgon tränar jag på fm och sen tar vi och åker de sista 60 milen hem till Lista! Denna tisdag har det varit min lilla Divas födelsedag, så jag säger Grattis till min lilla hund här och vet att hon blivit rejält bortskämd och firad av farmor och farfar som har henne hos sig just nu :) Dagen bjöd även på att jag hade turen att träffa min fina vän Lisa här på Hviderup, hon var här och red och vi hann prata en massa! Hur kul som helst, sist vi sågs var på EM, alltså alldeles för länge sedan! Så härligt att ha likasinnade vänner inom sporten! Hoppas att jag hinner träffa henne imorgon innan vi åker hem igen :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se