Sova redan?

 2013-06-11    22:24:19   av:.
Jag är helt sjukt trött, tror nästan att det är någon förkylning på g, jag orkar knappt hålla ögonen öppna.. Mycket märkligt då jag handikappad som jag är med en skadad fot inte gjort mycket nytta denna tisdag. Eller iaf inte så ansträngande saker.
 
Imorse var jag iväg till Stockholm för ärenden där och vid lunch kom jag hem lagom för att träffa spekulanter från USA som provred Perazzi :)
 
På eftermiddagen var det dags för övrigt jobb med hästarna, jag har dock fortfarande ont i foten så det blev ingen ridning för min del.. Men vibbning och lite annan motionering för några stycken utav fyrbeningarna iaf.
 
Förövrigt så är både Sparven och Freddy inne från betet nu, dags att börja träna en period igen! De verkar minst lika glada för det!
 
Nu ska jag gå och lägga mig (notera att klockan inte ens är halv 11 - stört tidigt för att vara jag) men jag hoppas på att undvika att bli sjukare till imorgon...
God natt
 
Söta Sparven :))
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se