Midsommartävlingar på g!

 2013-06-20    23:11:27   av:.
Nu är vi på plats i Everlöv, pappa körde ner i till Skåne med start klockan 4 imorse, jag låg och sov precis hela resan - bara ännu en gång konstaterar jag att jag har en extremt snäll far!
Vi mellanlandade under dagen på Hviderup där jag tränade med Dutch och Hernandez för Mattias. På eftermiddagen fortsatte vi till Everlöv och tävlingsplatsen där jag har ridit på tävlingsbanan med Dutchen och varit ute och gått med Hernandez.
 
Nu står grabbarna i sina boxar och tuggar på det sista kvällshöt, hur lugna och harmoniska som helst! För Hernadez är det första meetinget någonsin och han verkar trivas som fisken i vattnet, tycker att allt är spännande och kul! Hoppas bara att han har nån energi kvar till söndagens enda start för hans del! :)
 
Imorgon är det bara en start och det med Holländaren vid 12.45 i Msv A1, håll tummarna är ni snälla!
 Sofia

Håller tummarna!! :)

Svar: Tack!
Sanna Nilsson

 2013-06-21    08:44:37
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se