Måndag och tillbaka vid datorn igen!

 2013-06-11    00:42:00   av:.
Fy på mig för dålig uppdatering, ber tusen gånger om ursäkt!
 
Det har dock hänt så mycket i mitt liv de senaste dagarna så att det är helt sjukt!
I torsdags var det, som tidigare nämt, dags för min lillayster att ta studenten - helt otoligt hur stor hon blivit (och därmed också hur gammal jag blivit)! Firandet pågick hela dagen och långt inpå natten, det var hon verkligen värd!
 
Under helgen har det varit Nationaldagstävlingar på Strömsholm och under söndgen var jag där och agerade prisutdelare då Sanna Nilsson Dressyr Butiken sponsrat SM vinnaren för YR och seniorer med ett varsitt OS kandar värde 7000 :-. Både Patrik och Marina som vann var mycket glada och tacksamma!! Så kul att se glada miner, extra härligt är ju att dela ut så fina priser till fina människor och vänner!
Grattis till alla unerbara vänner och bekanta som placerade sig och gjorde fina prestationer under helgen!!
 
Igår gjorde jag illa foten, tror att jag klarat mig från benbrott men däremot dragit på mg en rejäl stukning.. inte så kul. Ingen ridning för min del idag pga detta, som tur var var världens snällaste Malin (som äger Emma) här och hjälpte mig att motionera djuren! Tack till dig Malin, du är guld!!
 
Nu är det dags att sova, klockan ringer vid 6.15 imorgon...
 
Blid från då jag var prisutdelar på Strömsholm i fjol;
Förra året vann Mattias en sadel som vi sponsrat med tillsammans med Jimmy "sadeldoktorn".
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se