Hemma efter en grymt trevlig tävlingshelg.

 2013-06-25    01:22:45   av:.
Hemma efter helgen på Everlöv, skönt att vara hemma, men jag längtar redan till nästa års tävlingar! Vi har haft toppentrevligt med underbara vänner som sällskap under ett superfint anordnat midsommarfirande!
 
Dutchen var magisk på framridningen igår och även i början av travprogrammet, sedan bet han sig i tungan och viblev utblåsta.. Hur surt som helst. Det har aldrig hänt förut så det är väl inget att tänka så mycket mer på, men det var som sagt surt.. Framförallt när det gick så extremt bra, fram till att han bet sig  så var hela passet det bästa på en tävlingsplats hittills.
 
Hernandez var duktig, lite matt efter en lång och händelserik helg, men han skötte sig! 67 % och första utanför placering blev resultatet i vår första Lätt A3. Känns bra inför Falsterbo!
 
Nu är det dags att sova, imorgon är det en lång dag med jobb!
 Charlotte Ståhl

Vad tråkigt att han bet sig i tungan. Jag satt på helspänn och följde din ritt online på equipe och när den första domaren bockade i godkänt, det man ser när ritten är klar, trodde jag först att någon råkat trycka på knappen av misstag, men sen blev ju resultatet fastställt så då förstod jag att något hänt. Tur att det inte var något ännu värre iaf och att tävlingshelgen ändå varit rolig;)

 2013-06-25    20:12:44     URL: http://Csdressage.dinstudio.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se