Det är så enkelt som att jag älska er.

 2013-06-13    01:22:11   av:.
Jag älskar er, mina fina hästar! Ni betyder så mycket för mig, mitt jobb är mitt liv och jag kan inte ens komma på en enda grej som jag skulle vllja göra istället! Känner mig lyckligt lottad som får tllbringa dagarna med er!
 

Sötaste tösen i stan, som fortfarande är namnlös..
 Nicolina

Den kan ju heta "No Name"! :D

Svar: Haha orginellt och smart förslag ;D
Sanna Nilsson

 2013-06-13    17:51:13
 rebecca

Amber kanske? Ganska simpelt men ibland kan jag tycka att en häst med mycket personlighet och utstrålning gör sig bäst i ett simpelt namn :)

Svar: Det har jag också funderat på, tycker som du att det kan vara fint med ett gaska enkelt namn :)
Sanna Nilsson

 2013-06-14    19:36:12
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se