Vecka 31.

 2013-07-30    01:10:12   av:.
Hej och hallå! Måndag igen, detta efter en helg och nästan hel vecka på Sundbyholm för Sanna Nilsson Dressyr Butikens del - vilken även slagit upp portarena för den helt nya webshopen på www.sannanilssondressyr.se !
 
Hästarna har skött sig exemplariskt hela helgen, bla så har Emma och jag har varit ute och galopperat i solen, Dorn har även han tränats ute och Dutchen har gått ganska tuffa dressyrpass.
Idag delade jag och Rebecca på motionerandet av djuren, hon hoppade Rulle, Danny och Freddy. Jag ansvarade för Dorn, Dutch och Emma och även de fick kliva över bommar. Till sist red vi ut på Sparven och Tintin i kvällssolen :)
Förövrigt har jag beställt kraftfoder idag och ägnat mig åt lite annat kontorsarbete, inte så kul men alltid lika skönt när det blir uträttat!
 
Imorgon ska Rebecca tävla Sparven i Sundbyholm, jag ska ha en lektion och motionera resten av djuren samtidigt som jag håller tummarna för tjejerna!
 
Nu säger jag god natt
Dorn och jag ute på tur, spanar in den framtida konkurrensen - Q verkar vara en stark rival till kungatronen!
 Joline

Hälsa Rebecca lycka till. Vi får hoppas det är hennes tur dag. Kram:-)

 2013-07-30    19:58:36     URL: http://jolinelindberg.horseworld.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se